Для родителей



вторник, 26 января 2016 г.


Відповідно до наказу департаменту освіти і науки Донецької ОДА від 29.12.2015 № 374 «Про організацію соціальної реабілітації дітей соціально незахищених категорій у санаторно-оздоровчому центрі соціальної реабілітації «Смарагдове місто» 
з 22.02.2016 по 14.03.2016 
15 учнів пільгових категорій матимуть можливість відпочити й оздоровитися в Центрі.
Надати заявки до  16.02.2016 за формою:

П.І.БДата народж.ЗОШ, КласМова навчанняІноземна моваСоціальний статусП.І.Б. батьківАдреса,телефон

 







Забезпечити дітей:
            - довідкою лікаря-дерматолога про відсутність заразних захворювань шкіри;
            - довідкою про профілактичні щеплення;
            - довідкою про епідоточення;
            - довідкою про стан здоров'я та диспансерний облік;
            - довідкою про флюорографічне обстеження органів грудної порожнини 
             (з 15 років);
            - психолого-педагогічними картками (характеристика);
            - сезонним, спортивним одягом, взуттям, предметами особистої гігієни;
            - фотографіями;
            - копією свідоцтва про народження;
            - виписка з поточними оцінками (остання тема);
            - 2 зошити в лінію, 2 зошити в клітинку.

Примітка: взяти до уваги, що до оздоровчого центру не можна направляти дітей з хронічними хворобами в стані загострення, з інфекційними, паразитичними захворюваннями, хворих на цукровий діабет, бронхіальну астму, епілепсію, з усіма захворюваннями, які потребують сторонньої допомоги в обслуговуванні, з судомними нападами, з уродженими вадами серця.

пятница, 22 января 2016 г.


Діти, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки можуть оздоровитися на Київщині

Відділ молоді та спорту Краматорської міської ради повідомляє про отримання від управління у справах сім’ї та молоді Донецької облдержадміністрації пропозиції щодо оздоровлення та відпочинку дітей м.Краматорська, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки у віці від 7-17 років в дитячому закладі оздоровлення та відпочинку «Зоряний» (Миронівський район, Київська область) з 03 по 20 лютого 2016 року. Навчання в ДЗОВ «Зоряний» не передбачено. Передбачені різнопланові, багаторазові екскурсії до м. Києва, 5-ти разове харчування, цікава програма, творчі майстерні, тощо.
Путівки розподіляються серед:

- дітей-сиріт;

- дітей, позбавлених батьківського піклування;

-дітей-інвалідів (за відсутності медичних протипоказань та здатні до самообслуговування);

- дітей із малозабезпечених сімей (сім’ї яких відповідно до законодавства одержують державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям);

- дітей із багатодітних сімей;

- дітей, які знаходяться на диспансерному обліку;

- талановитих та обдарованих дітей - переможців міжнародних, всеукраїнських, обласних, міських, районних олімпіад, конкурсів, фестивалів, змагань, спартакіад;

- дітей учасників бойових дій (АТО);

-дітей, один із батьків яких загинув у районі проведення антитерористичної операції, бойових дій чи збройних конфліктів або під час масових акцій громадянського протесту;

- дітей, зареєстрованих як внутрішньо переміщені особи.

Від’їзд дітей планується 02 лютого 2016 року потягом №126О Костянтинівка – Київ. Поїзд їде через м.Краматорськ (21.10).

Заяви приймаються від батьків або осіб, що їх замінюють до 12:00 27 січня 2016року.

Додаткова інформація у відділі молоді та спорту Краматорської міської ради за адресою: бул.Машинобудівників, 37, каб.119 або за телефонами:+380 (626) 48-99-93, 095-63-78-648.
Уважаемые родители!
С 25.12.1015 по 10.01.2016 – зимние каникулы.
С Вашим ребенком проведены следующие беседы:
·   противопожарная безопасность, пользование электро- и газоприборами;
·   предупреждение детского травматизма (ПДД, взрывоопасные предметы,  и т.д.);
·   профилактика кишечных заболеваний;
·   поведение возле водоемов, речек, на льду;
·   один дома;(Службы 101,102,103,104)
·   поведение в общественных местах.
Напоминаем, что в период каникул Вы несете полную ответственность за жизнь и здоровье своего ребенка.
Начало занятий 11.01.2016 г.
Классный руководитель Василенкова С.В.


Початкова школа. Вчитель - вчителю.Вчитель - учню. Вчитель - батькам.

Золоті правила для батьків


Більшість дітей - "звичайні". Не робіть зі своєї дитини вундеркінда. 

У різних дітей - різні здібності (розумові, художні, математичні, організаційні, вольові, чуттєві). Здібності треба розвивати! Але ваше перше завдання - визначити оптимум вашої дитини.

Не орієнтуйте навіть найбільш здібну дитину на винятковість, бо завжди поруч знайдеться хтось більш обдарований працелюбний.Здійснитися в житті може лише активна дитина.

Дозволяйте дитині ризикувати. Залишайте за дітьми право на помилки, але вчіть самостійно їх виправляти.Не повчайте у незнанні! 

Не змішуйте поняття "хороша" і "зручна" дитина! Хороша живе своїми думками і почуттями інших (тобто самостійна і чуйна). Зручна - це дитина, яку дорослі «пристосували» до себе - слухняна, підкоряється вимогам. безвольна.

Довіряйте дитині. Людина, яка виростає у довірі, йде по життю спокійно, зона відкрита, товариська, доброзичлива. Будьте терплячими!  Виховуйте її вимогливою любов'ю.

Ніколи не кажіть, що за всіма життєвими проблемами не лишається часу на виховання дитини. Ви виховуєте її щоденно своїм ставленням до життя, системою своїх цінностей, своїми виборами. Ви виховуєте дитину своєю присутністю, поглядом, жестом, посмішкою...

Будьте відповідальними!  Відповідальний вихователь передбачає наслідки своїх слів, своїх діл.

Оцінюючи результат, вчинок, властивість дитини, вказуйте не лише на те чим ви незадоволені, а скоріше на те, що вам подобається в ній, Не порівнюйте її з однокласниками з братиками чи сестричками. Діти усі різні!

Порівнюйте дитину в її динаміці - якою вона була вчора, якою є сьогодні, якою може бути завтра.  Не ставтесь до дитини зневажливо. Зростаюча особистість повинна відчути свою значущість, навчитись поважати себе. Тільки за цієї умови з неї виросте людина з почуттям власної гідності, яка поважає тих хто її оточує.

Пам'ятка батькам обдарованих дітей

Створіть безпечну психологічну атмосферу дитині в її пошуках, де б вона могла знайти розраду у разі своїх розчарувань і невдач.

Підтримуйте здібності дитини до творчості й виявляйте співчуття до ранніх невдач. 

Уникайте негативної оцінки творчих спроб дитини.

Будьте терпимі до несподіваних ідей, поважайте допитливість дитини. Намагайтеся відповідати на всі запитання, навіть якщо вони здаються безглуздими.

Допомагайте дитині у формуванні її життєвих цінностей, не обов'язково засновану на її системі поглядів, щоб вона могла поважати себе і свої ідеї поряд з іншими ідеями та їх носіями.

Залишайте дитину одну і дозволяйте їй, якщо вона бажає, самій займатися власними справами. Надлишок опіки може обмежити творчість.

Допомагайте дитині цінувати в собі творчу особистість. Однак її поведінка не має виходити за межі пристойного.

Допомагайте дитині долати розчарування і сумніви, коли вона залишається сама в процесі не зрозумілого ровесникам творчого пошуку: нехай дитина збереже свій творчий імпульс.

Поради батькам для роботи з обдарованими учнями

Дитина - це не експериментальний майданчик для психолого-методичних новацій та апробацій, це не іграшка і не втіха, не "помічник" на старість.

Даруйте дитині батьківську любов, повагу, створіть умови для розвитку, дайте можливість їй жити власним життям. 

Допомагайте, але не заважайте їм самим робити свій вибір.

Виховуйте дитину як рівну собі, тоді вона буде відстоювати власну думку, поважати інших, буде вільною, талановитою особистістю.

Спілкуйтесь частіше з дітьми, намагайтеся бути в курсі їх справ, підтримуйте їх у будь-якій ситуації, пояснюйте існування різних точок зору.

Підтримуйте родинні стосунки, влаштовуйте сімейні свята, ігри.Виховуйте дитину в гармонії з природою.

Дайте можливість дитині спробувати себе в різних напрямках творчої діяльності, не дозволяйте кидати розпочату справу, доки не отримаєте перших результатів, щоб зробити певні висновки.

Спонукайте до праці, примушуйте виконувати певну роботу, навіть інколи за рахунок свого часу.Радійте успіхам ваших дітей.

Виражайте свою любов до дітей так, щоб вони її відчули.

Пам'ятайте, що любов - це і турбота про інших.

Пам'ятайте, що проблеми дитини - це проблеми батьків і починати щось змінювати треба спочатку з себе.

Щоб комп'ютер не був шкідливим

Сьогодні важко уявити своїх дітей без комп’ютера. З його допомогою можна пізнавати навколишній світ дошкільникові, він може стати хорошим другом у приготуванні уроків школярам, про невичерпні можливості в пізнавальній і навіть науковій діяльності студентів годі і говорити. Але цей витвір людини не є досконалим.

При роботі на комп’ютері організм людини отримує певні навантаження, що характеризуються розумовою, зоровою і фізичною напругою, що може привести до порушення опорно-рухового апарату, ураження хребта – порушення постави, сколіозу, ураження променезап’ясткового суглоба – тунельного синдрому, артрозу, порушення зору – зорового синдрому. Технічний прогрес зупинити неможливо – комп’ютерів усе одно більшатиме. Тому таким важливим є виховання правильного, грамотного ставлення до новинок техніки.

Купуючи комп'ютер дитині, потрібно пам'ятати декілька корисних рекомендацій, дотримання яких знижують несприятливий вплив комп'ютера на здоров'я дитини:

1.      Монітор повинен відповідати міжнародним стандартам безпеки. Частота кадрової розгортки повинна бути не менше 70 Гц. На сучасному етапі кращими по безпеці визнаються монітори на рідких кристалах, системи LCD.

2.      Дитина до 6 років повинна проводити за комп’ютером не більше 10-15 хв. І то не щодня. Для дітей 7-12 років обмеження становить 20 хв. На день.

3.      Важливо, щоб на монітор не потрапляло світло і не падали відблиски від лампи.

4.      Комп'ютер повинен  встановлюватися в добре провітрюваному приміщенні, де регулярно проводиться вологе прибирання.

5.      Розміри комп’ютерного столу й стільця повинні відповідати зросту дитини. Екран потрібно розташувати так, щоб  по відношенню до центру дисплея погляд падав трохи зверху вниз, під кутом 10-20 градусів. Найкраще розташувати монітор на такій відстані, щоб дитина могла торкнутися до нього кінчиками пальців витягнутої руки.

6.      Крім виконання спеціальної гімнастики, потурбуйтеся про те, щоб дивлячись в монітор, дитячі очі не страждали від занадто яскравих кольорів екранної картинки.

Для того, щоб знизити до мінімуму шкідливий вплив комп’ютера, необхідно стежити, щоб діти дотримувалися таких правил:

Коли друкуєте, зап’ястя мають лежати на столі, пальці повинні бути плавно зігнуті над клавішами.Не намагайтеся сидіти занадто прямо; просто відкиньтеся назад так, щоб вас добре підтримувала спинка стільця. Ноги твердо поставте на підлогу, зігнувши їх під прямим кутом.Час від часу змінюйте положення тіла, це допоможе зберегти рухливість дисків хребта (профілактика остеохондрозу), крім того,  так знімається напруга в м’язах.Регулярно відпочивайте від монітора. Час від часу відводьте очі й дивіться куди-небудь далеко перед собою. 

Немає коментарів:

Дописати коментар